Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş Öncesi

imiki.com.tr üzerinden satılan tüm ürünler orijinal ve fatura tarihi itibariyle 2 yıl distribütör garantilidir.

imiki.com.tr online stoklarımızda olan ürünleri, eğer varsa model seçeneğini seçip avantajlı fiyatlar ile sipariş verebilirsiniz.

1 ) Ürün sayfasındayken seçenek varsa ürünün istediğiniz modeli ve adeti seçip “SEPETE EKLE” butonuna basın.
2 ) Sağ üstten sepetinize basınız.
3 ) Sepetinizde eklediğiniz ürünleri görüntülersiniz, eğer yanlışlık yoksa sağ alttan “ÖDEME SAYFASINA GİT” butonuna basın.
4 ) Gerekli bilgileri girdikten sonra ödeme seçenekleri kısmından “KREDİ/BANKA KARTI” kısmını seçin.
6 ) En alttaki “SİPARİŞİ ONAYLA” butonuna basın.
7 ) Banka tarafından telefonunuza gelen SMS’deki onay şifresini girerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Hafta içi saat 15:00’a kadar verdiğiniz siparişler aynı gün Yurtiçi Kargo ile gönderilir.

Kargoya teslim edilen siparişler İstanbul içi ortalama 1 iş günü, İstanbul dışı ortalama 3 iş günü içerisinde teslim edilmektedir.

*Şehir merkezleri dışında kalan adreslere olan süreler ve teslimat koşulları farklılık gösterebilir.

Alt limit olmadan tüm siparişlerinizi Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderiyoruz.
 

Kredi/Banka Kartı veya Havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz.

Evet, ÖDEME sayfasındayken notlar kısmına kurumsal fatura bilgilerinizi girebilirsiniz.
Evet, ÖDEME sayfasındayken “Farklı bir adrese gönderilsin mi?” kutucuğuna tik atarak teslimat adresinizi girebilirsiniz.

Sipariş Sonrası

Kayıtlı Kullanıcı
Sipariş verirken web sitemize kayıt olduysanız, GİRİŞ YAP sayfasından sipariş verdiğiniz hesap bilgileriniz ile giriş yaptıktan sonra SİPARİŞLERİM sayfasından sipariş bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Misafir Kullanıcı
Misafir olarak sipariş verdiyseniz, sipariş verirken girmiş olduğunuz e-posta adresinize gönderilen sipariş bilgilerinizi inceleyebilirsiniz.

Kargonuzu teslim alırken, ürünün paketinde deformasyon veya ürüne zarar verilebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte paketi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerinizde bir hasar gördüğünüz taktirde, kargo yetkilisinden tutanak tutulmasını isteyiniz ve paketi teslim almayınız. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından bize ulaştırılarak, isteğinize göre ürünün değişimi veya iadesi yapılacaktır. Eğer ürünü kargo yetkilisinden teslim aldıysanız, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade sürecini başlatmanız gerekmektedir.

Eğer siparişiniz kargoya verilmediyse, siparişinizi iptal etmek için sol üstteki Whatsapp Sipariş Destek hattından sipariş bilgileriniz ile birlikte bize ulaşabilirsiniz. Eğer siparişiniz kargoya verildiyse veya teslim aldıysanız iade süreci başlatmanız gerekmektedir.

Siparişiniz size ulaştığı günden itibaren 14 (on dört) takvim günü içerisinde, sol üstteki Whatsapp Sipariş Destek hattından sipariş bilgileriniz ile birlikte bize ulaşarak iade süreci başlatabilirsiniz. Ürünü faturası ile birlikte iade ediniz. İade etmek istediğiniz ürünlerinizi kargoya teslim ederken zarar görmeyeceklerinden emin olarak paketleyiniz. Orijinal kutusu hasarlı veya kutu içeriği eksik olan ürünler iade sürecine dahil edilemez. Eğer siparişiniz kargodayken iade süreci başlattıysanız, siparişiniz geldiğinde kargo görevlisine ürünü iade ettiğinizi söyleyip teslim almayınız.

Sipariş oluştururken Kredi/Banka kartı ile ödeme yapmayı seçip, ödeme esnasında pencere kapanırsa siparişiniz ödeme bekleniyor durumuna düşer. Ödeme bekleniyor durumundaki ürünler, başka müşteriler tarafından satın alınmaması için 1 saat boyunca sizin adınıza stok ayrılır. Eğer 1 saat içerisinde ödeme yapılmaz ise siparişiniz iptal olur. SİPARİŞLERİM sayfasından siparişinizin ÖDEME butonuna tıklayarak ödeme yapıp, siparişinizi tamamlayabilir veya VAZGEÇ butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.